Da'n före da'n före doppareda'n

Ja det är väl idag det. Da'n före da'n (före da'n man får doppa kakor i saft, eller hur Katta?). Är hemma hos mammsen och pappsen idag och myser runt i mjukisbrallor. Jag är för övrigt rätt bra på att mysa. Det är liksom min grej :) Väntar på besked från jobbet om jag får flex-ledigt inatt eller inte... Dumma magsjukan som sätter käppar i hjulen för mina ledighets-planer! Känner mig otroligt trött och seg idag så det skulle inte va dumt med en till sov-natt... Lite träningsvärk kan nog skönjas efter gårdagens skotertur också... *känner efter* Jodå - den finns!

Och till dig Sole: kanske kommer den kompletta McDreamy-listan någon dag framöver... Maybe, maybe not ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback