Bloggpaus

Näe, vet ni vad. Nu tar jag och pausar ett tag från bloggvärlden. En del väldigt tråkiga saker har hänt senaste tiden som tagit både energi och inspiration. För det mesta ploppar blogginlägg upp lite nu och då i skallen. Jag kan till och med tänka i bloggform, även sånt som jag inte skriver ner sen (crazy, I know...). Hur som helst har all blogginspiration totalsinat. Kan inte ens komma på ett vettigt inlägg om jag verkligen försöker pressa fram ett. Så nu tar jag en bloggpaus tills inspirationen återkommer. Men ha förtröstan kära ni, jag kanske är tillbaka fortare än ni hinner säga "krackelibrankelfnatt"!

Lämnar er med lite pausmusik från en man vars röst var lika len som magen var... omfångsrik? Enjoy :)


Kommentarer
Postat av: Syster Luring

Hoppas att det är hanterbara tråkigheter. Jag kommer sakna ditt bloggande. Massor med kramar.

2011-02-17 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback