Tröttmössa

Senaste veckornas schema har varit minst sagt jobbigt; jobbat mer än hundra procent nattskift (inte självvalt ska tilläggas). Dessutom har det varit en massa flängade hit och dit på de få lediga dagarna = ingen återhämtning. Trots att det varit mycket roligt på schemat så tär det på både kropp och knopp. Känner mig som en urvriden trasa och energireserverna börjar tryta. Har ni spelat the Sims? Jag känner mig hur som helst som en Sims-gubbe vars "välmående-indikator" börjar skifta i rött ovanför huvudet... 

Men nu, nu är den äntligen här. Långledigheten. En helt oplanerad vecka - oh så jag har längtat! Förutom en springtur och lite handling idag är soffläge det som gäller. Soffläge med en kopp te. Och det är Koi som bossar över fjärrkontrollen... ;P


Kommentarer
Postat av: Syster Luring

HAHAHAHA!!! Klockren bild!

2011-09-03 @ 06:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback