Happily ever after

Så har vi fått en ny prins i Sverige. Fint, tycker jag som inte har något emot att vi har ett kungahus. Även om Sverige på papperet är en monarki, så kan väl ingen förneka att vi ändå lever i en demokrati (rätta mig om jag har fel)?

Hur som helst såg jag faktiskt bröllopet igår. Och det var nog tur att jag inte satt och såg det själv, hade antagligen grinat ögonen ur mig. Speciellt under vigseln och nyblivne prinsens tal till sin nyblivna fru. Så fiiint... Jag gillar ju sånt där romantiskt dravvel. Två människor som verkligen älskar varandra och lever lyckliga i alla sina dagar - sånt gillar jag!

Mer kärlek till folket ♥





Jag gillade konserten i fredags kväll också. Mycket bra gjort! Höjdpunkten? Tveklöst Roxette ;) Det enda jag undrar är varför jag inte skaffat biljetter till deras konsert i Sundsvall... Dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback