Om att känna sig peppad mitt i natten

Kl 02:20. Jobbar. Trött i huvudet. Men trots detta känner jag mig peppad att "ta tag i mitt liv" (den gamla klischén...). Beta av höstens att-göra-lista till exempel. Typ boka tid på banken, kolla försäkringar och sånt "roligt". Den enda punkten som jag lyckades stryka på höstens lista var avloppsrensning. Och endast för att det var av nöden krävande.

Så. Vi får väl se hur länge den här pepp-känslan sitter kvar. Kan ju börja med att gå igenom läkemedelsvagnarna... Eller ja... det kan jag ju göra lite senare... ;P

Föresten läste jag igenom fjolårets nyårs-inlägg. Rätt kul faktiskt. Det såg typ exakt ut som årets, minus älsklingen förstås. Får väl tolka det som att jag har lite dålig fantasi. Och brist på nytänkande, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, jag blir alltid så där peppad på kvällen, men sen när jag vaknar upp morgonen efter så e jag inta lls lika peppad, hehe.. :P

2010-01-04 @ 03:10:38
URL: http://silverness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback