Aaah... återhämtning

Vaknade av klockradion kl 13:30 idag, glad över att ha nästan hela Roomservice -avsnittet kvar att se (somnade ifrån rätt snabbt imorse). Det här är väl vad dagen bjudit på sedan dess: toabesök, hämta "frukost", tillbaks till sängen, håva upp datorn i knä och... ja, det är ungefär dit jag kommit. Tre timmar senare, fortfarande i pyjamas. Katten har hamnat i någon form av koma på min arm och jag har snart ingen cirkulation kvar i handen (by the way - kattgäsp luktar surströmming!).

Min mat-och-sov-klocka har varit ur funktion senaste dagarna, därav denna slappar-dag. Och believe you me - det var välbehövligt! Lite uppladdning såhär inför en ledig helg :P


Kommentarer
Postat av: Syster Luring

Får man se din glada nuna här i helgen? Kram!

2009-03-27 @ 11:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback