Frulle

Offrade några timmar sömn idag för att få några värdefulla minuter med min fina hjärtevän innan han åkte tillbaka till sin stad. Trots att stegen blir tyngre varje gång man tvingas gå ifrån tåget så är det absolut värt plågan. Två veckor tills vi ses nästa gång - jag kommer få spunk innan dess!!

Passade i alla fall på att svänga förbi Maxi på väg från tåget. Maxi strax efter öppning var minsann en trevlig upplevelse. Skönt att slippa trängas. Fast plånboken tyckte inte om den angenäma mathandlar-rundan... Massor med frukter som antagligen kommer bli dåliga innan de äts upp, jordgubbar (årets första!), smoothie, mascara och färskt bröd fick följa med hem. Och ekologiskt te. För te är ju verkligen det jag behöver.....


         Ett litet urval....                               Men burken va ju så fin! ;)

Efter det tycker i alla fall jag att jag gjort mig förtjänt av lite slappar-frulle...


Juice blir så mycket godare i fint glas... Vardagslyx!

På dagens prioriteringslista:
1) Städa (OCH torka golven!)
2) Diska (bläää!)
3) Göra skrivningen till HLR-utbildningen imorgon (mer plugg!!!)
4) Fylla på luft i däcket som snart rullar på fälgen och handla toapapper...

Min vardag är verkligen glamorös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback