Att blogga eller inte blogga...?!

Sitter och seglar runt bland en mängd olika bloggar. Blogg-världen har verkligen vidgat mina vyer, man kan ju komma hur långt som helst i ett enda "klick"! Fast jag är fortfarande är liiite kluven till blogg-fenomenet. Det känns ju helt sjukt att jag kan följa en människas hela liv genom internet. En människa som annars skulle befinna sig helt utanför min kännedoms-radar.

På ett sätt är det bra. Det ger lite annat perspektiv på livet, man blir medveten om att det finns fler livsöden därute. Å andra sidan - behöver vi veta allt om alla? Men, det är förstås upp till var och en hur mycket man vill skriva om och vad man vill läsa. Vi kan alltid välja. Alltid.

Självklart tycker jag om att läsa mina vänners bloggar också. Speciellt bra är det eftersom jag är så otroligt dålig på att lyfta luren och faktiskt prata med vederbörande (förlåt!) ;) Mitt inrednings- och pysselintresse mättas också rätt bra genom diverse bloggar. Utbudet  är enormt!

Min senaste upptäckt: petrified in pink. Jag är ju lite av en organiseringsnörd och älskar lådor, burkar, block, mappar m.m. På den här sidan finns t.ex. superfina anteckningsblock. Man kan till och med få sitt namn på - hur coolt är inte det?!! Tror faktiskt jag ska lägga in en beställning :)

Kommentarer
Postat av: Sole

Jag gillar att du bloggar. Då kan jag hålla koll på dig också!

2009-01-08 @ 23:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback