Eh... på torsdag?

Vaktmästaren ringde och väckte mig imorse. Tror att det var dags att byta kylskåp. Vilken trevlig överraskning - inte visste jag att det behövdes! Glad i sinnet lade jag på luren och försökte skapa lite kaos i hjärnkontoret. Vilken dag är det idag? Ska jag vakna eller somna om? Hur mycket är klockan?! Ska jag jobba inatt??! Vem är jag???!!

Så småningom klarnade det i huvudet - jag har bara sovit ca tre timmar och ska jobba inatt alltså behövs mer sömn! Men vänta. Skulle de komma imorgon? Eller sa han på torsdag? Och vad svarade jag? Ska inte jag vara i skolan på torsdag? Och betyder det här att jag måste städa ur kylskåpet nu? Och vad sa han om spisen? Skulle den också bytas ut?? Mer städning??!

Suck... det är inte första gången det här händer. Kanske kan vara bra att döda telefonen innan jag somnar från och med nu.

Det är uppenbarligen ingen bra idé att prata i telefon när man sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback