Greetings from Umeå

Då har man landat i Björkarnas stad igen. Umeå. Laddar för att försvara och opponera imorgon, känns både kul och nervöst. Sista dagen som student - känns jättekonstigt. Även om det varit två tuffa terminer så kommer jag nog sakna studierna en aning. Det har ju faktiskt varit väldigt roligt och intressant!

Men den här gången blev det varken fängelsecell, mörk liten campingstuga, vandrarhemshotell eller inneboende (tack T för husrum!!!). Den här, sista natten som student, har jag faktiskt unnat mig ett lyxigt hotellrum och hotellfrukost. Och framför allt, för första gången, alldeles egen toalett! :)

Nu väntar jag bara på att huvudvärken ska lätta lite så jag kan fullfölja planen att gå igenom och förbereda morgondagen och sen sova tidigt (måste orka upp tidigt för att hinna njuta av frullen vettja). Tre timmar i en bil med temperatur nära ökenhetta gör inte precis underverk för huvudet... Dumma AC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback