Det rullar på...

Stopp, stanna! Hallå där Livet, vänta på mig, jag hinner inte med längre!

Klickar in här för att göra ett snabbt inlägg och känner att jag blir irriterad när jag ser alla dessa bloggar med perfekt redigerade foton på perfekt iordninglagda klädhögar, dagens perfekta outfit eller puttinuttiga perfekta bakverk i skinande blanka toppmoderna kök med prunkande blomsterprakt och piffiga loppisfynd. Hur har folk tid med allt det där?? Och vad gör jag för fel som inte har tid att styla och fota en underbart fantastiska vardag??!

Beklämmande, sa Bill.
Mycket, sa Bull.
Så talar vi inte mer om det, utan stressar vidare in i diskberget och brottas lite med dammråttorna... håhåjaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback