Just married?

Men så fiffigt! Jag och älsklingen behöver inte lägga ner en massa tid, pengar och tankeverksamhet på att ordna ett bröllop i framtiden. Det borde väl räcka med att klippa in våra ansikten på DE HÄR bilderna. Paret råkar ha samma namn som oss, hon råkar ha en sån frisyr som jag tycker är supersnygg och hur härligt vore det inte med en vigsel ute i Guds natur med gummistövlar på? Platsen råkar dessutom påminna en aning om vårt abborr-metar ställe. Klappat och klart liksom! Eller vad säger ni? Jag brast i alla fall nästan ut i skratt när jag surfade förbi den där sidan. Lite känslan av att se en glimt av sig själv i en möjlig framtid. Knasigt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback