Listornas Lista

Högtidligt och med pompa och ståt presenteras härmed början på Listan med stort L. En lista som jag ska försöka fylla på eftersom och som säkerligen kommer ändras med tiden. En dynamisk lista helt enkelt. Mina damer och herrar, tillåt mig presentera... *trumvirrvel*... Listornas Lista: Vad jag vill göra med mitt liv.

* Lära mig prata franska eller italienska
* Sticka strumpor
* Leva sådär härligt ekologiskt och inte äta massa onyttiga transfetter och dylikt, gärna ett eget litet trädgårdsland
* Fjällvandra
* Gå på gudstjänst med en amerikansk "svart" gospelkör à la Kirk Franklin
* Resa runt i Europa, gärna ännu en Paris-tripp eller cykla runt i Toscana
* Hitta mitt drömjobb (nej, jag har tyvärr inte det just nu)
* Bli minst lika duktig på piano som duktiga kusin C
* Gifta mig och ha en egen liten familj
* Se en NBA-match live
* Gå roliga kurser, typ kalligrafi eller kustskeppare kanske?
* Bli allmänbildad och få mer än ett poäng i På Spåret

...med mera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback