Att vara eller inte vara...

Dåligt uppdaterat här va? Men det beror liksom på att jag är i valet och kvalet om jag över huvud taget ska fortsätta blogga. Har ingen inspiration till att skriva om något. Och dessutom har jag hamnat i en period då jag funderar över hur mycket jag egentligen vill lägga ut på internet. Det som läggs ut på internet stannar ju liksom där... Så, bloggens framtida vara eller icke-vara får bero tills jag antingen lagt ner eller fått inspiration till nya inlägg. Vilket som kommer först helt enkelt :)

Tills vidare kommer jag jobba på, mysa i höstmörkret, försöka ta itu med diskberget (det slog mig idag att det där som skymtade i botten på berget inte använts sedan... eller nä, det törs jag inte berätta!), beta av det sista på att-göra-listan jag skrev förra hösten (den har liksom fyllts på under året) och försöka klura ut vad jag vill göra när jag blir stor. Ny karriär? Ny lägenhet? Ny frisyr?


Kommentarer
Postat av: Lindaluring

Meh!! Vad ska jag läsa då?

2010-09-13 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback