Bilprovning och potatismos

Min fina röda pärla seglade elegant genom besiktningen idag. Inte. En. Enda. Anmärkning. Helt blankt papper - det har aldrig hänt förr! Omdömet "ovanligt lite rost" klingade dessutom som ljuv musik i mina öron. Att pärlan dessutom drar rätt mycket mindre bensin än förra rosthögen gör att den där extra vindrute-utgiften känns helt okej. I like my car ♥

Detta fantastiska utlåtande firades med stekt salt sill, gräddkokt lök och riktigt potatismos (lyxmiddag, eller hur? ;P). Kändes väldans husmans-nyttigt kan jag lova.

Min älskling har för övrigt en dold talang för att göra eget potatismos. Perfekt kladdighet och lagom mycket morot + persilja i. Hur lyckligt lottad är inte jag som får ta del av denna talang? Mycket lycklig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback