En trevlig överraskning...

...väntade i tvättstugan. Något som absolut inte hörde hemma på mitt partaj. Någon har lmnat/glömt sin tvätt i torkrummet! *morr* Och eftersom man inte kommer in i tvättstugan när man inte har tvättid så tänkte jag va lite schysst och ställa ut grejerna i rummet utanför. Jag, som har en släng av bacillskräck, tycker sånt där är lite obehagligt. Att behöva ta reda på en okänd människas tvätt. Men osjälvisk *host host* som man är ställer man ju upp för grannarna (eh?). Tur att den va ren i alla fall!

Av kläderna att dömma är det en kille som tvättat innan. Ensamstående. Och troligen inte prydligast i stan med tanke på de urtvättade, trasiga kalsongerna(!) och gamla fläckiga handdukarna i olika färger. Troligen inte jättegammal heller med tanke på tröj-trycken...

Så här spännande kan en fredagkväll se ut hemma hos mig. Vad gör du helst en fredagkväll? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback