Snö

Så här såg det ut när jag kom hem på torsdag runt halv åtta. Två-tre decimeters snötäcke utanför fönstret. Myyysigt med snö ändå! :)


Och nej, min parkeringsplats var, som vanligt, INTE skottad! *argh!*


Sockervadd?


En stackars fredslilja kikar ut över snötäcket...


Tydligen har snöfallet fortsatt hela dagen. Så här såg det ut när jag vaknade vid fyra. Liksom insnöad! Stackars Koi har inte en chans att kunna kika ut...


Den där belysningen utanför fönstret hade jag tänkt ta bort när den tinat fram helt. Typ i juli? (Ja mamma, jag ska vara väldigt försiktig och inte klättra på taket!)


Ungefär samtidigt som bilen i mitten kikat fram ur snömassorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback