Bryta ihop nu?

Jaha. Jag trodde verkligen att den här lönen äntligen skulle bli en lön utan bil-relaterade utgifter. Knappast! Helt plötsligt spricker framrutan på bilen. Från ett stenskott och rakt över hela rutan. HELA. RUTAN. Gaaah!!

Jag är så hjärtinnerligt less på allt som hela tiden ska trixas, fixas, planeras och betalas! Tar det liksom aldrig slut??! Just nu vill jag mest bara bryta ihop en aning. Tycka jättemycket synd om mig och gärna grina en skvätt. Och om jag inte får semester den där ynka natten på sportlovet så tror jag faktiskt jag säger tack och hej till landstinget. För nu behövs en ordentlig ledighet. Pronto!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men å! Hur mycket otur kan man ha. Nu får det vara nog av äventyr av den här sorten! Hoppas det inte blir alltför dyrt. Kram!

2010-02-28 @ 20:02:36
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback