Post-jul-status

God mat i mängder, umgås med familj/släkt/vänner, promenad i snöig skog, allmänt slappande och lite Age of Empires - min julhelg har varit precis så lugn och skön som jag skulle kunnat önska! Det är inte utan att jag redan längtar till nästa år ;) Och trots alla julmatsrester så längtar jag efter mer julbord - MUMS!

På jobbet däremot är det allt annat än fridfullt. Överbeläggningar, korridorvård, magsjuka och personalbrist - blä! Och mitt i allt jobbar man mot sockerabstinensen också. Jag har väl haft något att tugga på i princip konstant sedan da'n före doppareda'n och det har satt sina spår. Kanske är tur att vi haft fullt upp på avdelningen, så man inte hunnit känna super-socker-suget hela tiden... Dags för lite socker-detox?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback