Om vad jag vill bli när jag blir stor

Jahapp, här rullar allt på i rasande tempo. Eftersom allt gärna vill hända samtidigt (vilket är nu) så är den här veckan näst intill minutplanerad. So far so good, men hur jag ska hinna packa väskan vet jag inte. Kan man kanske göra det i sömnen? Skulle inte det vara rätt praktiskt? Att kunna programera sig till att göra saker i sömnen?

Eller ja, har man så mycket att göra så man behöver fler timmar på dygnet - då är det nog dags att börja se över sitt liv. Kanske prioritera lite annorlunda...

Jo just det. Jag har bestämt vad jag vill göra när jag blir stor. Optiker! Är inte det ett kanonyrke så säg! Oftast (eller i alla fall de få lokaler jag besökt) fräsha lokaler, lugnt, jobba med friska människor, dagtid... Jovars. Vi säger väl så då.

Att ögat kanske inte är det mest upphetsande organet i människokroppen, det kan man väl stå ut med. Eller? :)


Kommentarer
Postat av: Syster Luring

Go for it!!

2009-10-08 @ 04:10:18
Postat av: Jullan

Låter inte så dumt! Hur blir man optiker?

2009-10-12 @ 12:46:04
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback