En oförtjänt semester

Chokladfestival med kladdkaks-SM, kantarellpaj med Västerbottenost, Citykyrkan, Oscarsteatern och "Rasmus på Luffen", storstadsshopping (en väska, en kalender, örhängen. Och vantar + mössa från den exklusiva kedjan H&M), Malmskillnadsgatan utan oliver och chili, Fjärilshuset, höstpromenad och ekande Ekotempel, Muffin bakery, myspys och ännu mer myspys.

Tycker nog jag får godkänt som tillfällig storstadsmänniska. Stegen blir märkligt nog raskare så fort man kliver av tåget på T-centralen. Tempot liksom ökar. Jag har snällt placerat mig på höger sida i alla rulltrappor - så alla bråttombullar enkelt kan smita förbi på vänster sida. Och så ska man visst ha axelremsväskan fram på magen när man åker tunnelbana.

Jo, och så har jag åkt tunnelbana. Helt själv! Godkänt? :)

Vistelsen avslutades med lovsångskonsert i St Klara kyrka. Lovsång 09. En otrolig inspirationskälla med ett helt gäng av Svea Rikes superduperduktiga lovsångsledare!

Tack älskling för en oförtjänt bra semester!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Mäh, va du i stockholm 10-11 okt? Det var jag med! Såg dig ingenstans... :P

2009-10-19 @ 21:26:19
Postat av: Jullan

Jo stan duger ju helt klart för kortare visiter!;)

2009-10-20 @ 10:13:49
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback