Natten då allt hände

Fem mottagna patienter samt en överflyttad innan klockan ett. Skickade ytterligare en patient innan klockan tre. Satt inte på baken mer än fem sekunder innan klockan fyra och då var allt pappersarbete kvar. Tur att godispåsen var välfylld så den räckte till fler än mig inatt. Annars hade vi fått gå runt med PVK:er och injicera 30%-ig glukos på varandra för att kunna stå upprätta...

Mosig, mör och mastigt muffsigt megatrött i huvudet. Känner mig liksom överkörd. Yoghurt-intaget klockan fyra indikerar rätt bra vilket tillstånd jag befinner mig i. Hälften hamnade i fina lila fläckar på tröjan. Som batikmönstrat. Batik-piké ;)

Och jösses vilket liv det kommer bli i magen efter en natt med några hekto godis och ingen riktig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback