Tillfällig dagsyster

Eller kanske avfällig dagsyster, eftersom jag "konverterat" till nattuggla?

Efter några depp-dagar är humöret i alla fall på topp igen. Har varit otroligt less på jobbet, kasst schema, utbildningar och helt enkelt det mesta. Men, idag har nattsyster lallat runt ett dagpass på jobbet. Det var snart ett år sedan jag jobbade dag så det var faktiskt riktigt kul. Har varit på PCI-lab och kollat hur det går till. Stått med blyförkläde, operationsmössa och kännt mig väldigt missplacerad. Kul. Och en gratis läkemedelslunch var det minsann värt ;)
 
Det bästa på hela dagen var dock att få träffa alla kollegor som man annars bara ser några minuter under rapporten, innan man skyndar hem! Saknar nästan dagjobbet lite... Men bara lite... Och när jag tänker efter så visst gillar jag mitt jobb. Är stolt över mitt jobb. Men jag glömmer det ibland...

Tack Gud för en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback