Våga vägra Microsoft!

Tror att jag tagit upp detta otroligt i-landsrelaterade problem i ett tidgare inlägg också, men det tål att upprepas...

Jag är så FRUTANSVÄRT TRÖTT PÅ MIN DATOR! Den är så tröttsamt långsam så man vill bara gråta. Som sagt, det är inte mycket som får mig arg, men, en långsam dator är en av de sakerna. En sådan sak som tänder alla cylindrar och får mig att vilja kasta datorn i golvet för att sedan, under stort nöje och mycket njutning, plocka upp alla trasiga smådelar och spola ner dem i toaletten. Aaaargggh!!!

Idag har jag begått det stora misstaget att tro att jag skulle kunna lyssna på musik i Windows Media Player. Dumt. Mycket dumt. Min Media Player har blivit helt skev senaste tiden. Har man väl fått igång den så är det näst intill omöjligt att få stopp på eländet! Trots flertalet försök att stoppa/stänga ner fortsätter den att ha-ha-ha-ha-ha-hacka sig igenom låt efter låt efter låt efter låt efter låt (inte ens ctrl+alt+del fungerar!). Och drar på köpet ner effektiviteten i övriga program också.

Livet är underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja, vad göra?

2009-02-22 @ 21:03:35
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback