Tvåmiljoner...

...femhundratrettitretusensjuhundrafemtioensakersomskagöras. Så har min vecka sett ut. Och allt ska hinnas med innan söndag när jag åker till Åre för att vara mattant på ett sportlovsläger. Ska bli så kul!! :)

Jag kommer vara helt slut när jag väl kommer till Åre. Mitt i allt planerande, handlande och pysslande ska man ju hinna med jobb, skola (diabetes-kursen) och umgås med vänner också. Så det gäller att man kommer ihåg allt som ska skrivas på kom-ihåg-lapparna (skriver lappar som en galning!), försöka hänga med i svängarna och samtidigt försöka njuta av tillvaron! *phew*

Igår hann jag i alla fall med en mycket trevlig kväll med mina härliga hjärtsystrar. Knytis, bildvisning, GuitarHero, Singstar, film och godis - det kan inte gå fel!

Näe, det är väl bäst jag rusar vidare så jag hinner allt som ska hinnas innan jobbet inatt... Och så är det ju fredag idag. Bara en sån sak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback