Fredagkväll

Trodde jag skaffat en katt, men det verkar som om jag fått en skugga på köpet. Vad jag än gör så är Koi alltid i samma rum. Alternativt i dörröppningen utanför rummet. Men men, än så länge har allt gått bara bra med den lilla svarta. Det enda jag kan invända mot är att vakna av att någon försöker äta upp mitt hår - där går gränsen.

För övrigt har en stor förändring skett idag. Har funderar flera månader på om jag ska klippa luggen eller inte. Idag blev jag less, hämtade saxen och klippte helt enkelt luggen. Och jag är jättenöjd!! En frisör skulle antagligen gråta över klippningen, men who cares? Me like! Som bieffekt blev resten av håret mindre skabbigt och mina missformade ögonbryn syns knappt - två flugor i en smäll! Eller tre flugor faktiskt, min torra konstiga panna syns inte heller :)

Nu laddar jag för jobbhelg och hoppas på en bra sådan. Har dock inte bestämt om jag känner för en lugn natt, eller en med lite action... Fast det spelar egentligen ingen roll, man är ju aldrig nöjd ändå. Är det inte för varmt så är det för kallt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: moster

Så du har verkligen skaffat en egen katt? Jag trodde i min enfald att du var kattvakt igen. Måste snart få se den lilla raringen.

2009-02-09 @ 10:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback