Pyssel- och fixarsuget slog visst till...

Jag är superjättesugen på pyssel! Pyssel, fix, inredning, baka... vadsomhelst!! Sitter och kikar runt på lite über-inspirerande bloggar (eller bloggar? Nä, sitter här och jobbar menar jag såklart... *trallala*) och det kliar i fingrarna. Ordentligt.

För någon vecka sedan hade vi tema-kväll hemma i kyrkan med juliga blomsterarrangemang m.m. (varför gjorde man inte slag i de forna florist-drömmarna??) och det gjorde ju inte pyssel-behovet mindre precis. Problemet är att jag skulle behöva större lägenhet för att få plats med alla idéer (eller vad säger du Mr M? ;P). Drömmen vore ett till rum. Ett arbets/pyssel/gästrum. Det, mina vänner, skulle vara bättre än att vinna på lotto! ;)

Synd bara att behovet av ny, orostig och fungerande bil är ofantligt mycket större än behovet av ny lägenhet just nu... Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback