Inomhus-vår tack!

Nä nu vill jag ha vår inomhus också (har liksom inte riktigt hunnit det än)! Det är ju för i hela hissingen påskvecka och jag tänker minsann påskpynta! Lite i alla fall... Har intalat mig själv att jag ska tvätta fönstren också innan mörka, vintriga gardiner åker ner. Som om det skulle hända inom en rimlig framtid ;)

Och så vill jag fota igen. I massor!! Min lilla rosa skönhet är dock fortfarande fast hos fixa-trixa-och-laga-företaget... När jag tänker efter var det ganska länge sedan den åkte dit - ska man måsta ringa och bråka lite på dem måntro?

Sugen på glass är jag också (vilket händer typ aldrig). Eller egentligen inte så sugen på glass i sig. Mest för att ha ersättning för kladdkakan som jag försöker stå emot att göra. Vanlijglass med O'Boy i en sån där gegga man gjorde när man var liten...

Om jag nu haft O'Boy hemma... Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Syster Luring

Jag har o'boy!

2009-04-06 @ 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback