Saker jag gillar att ogilla (del 2)

Få saker här i livet gör min arg. Sur och irriterad, javisst, men sällan riktigt arg. När det gäller följade saker är mitt humör dock väldigt nära explosions-gränsen:

  • Bilkörning. När mina medtrafikanter plötsligt tror att de åker på en egen privat Bosse-fil och glömmer att det finns fler runt omkring. Gaspedal och blinkers verkar dessutom inte tillhöra standardutrustningen hos vissa bilmärken. Konstigt.
  • När folk tar MINA saker (till dig som stal min motorvärmarsladd - låt bli det som inte är ditt!!!).

Och dagens topplacering går till..... sega, låååångsamma och icke sammarbetsvilliga datorer!! *applåder*
Behöver väl knappast motivera varför. Hur kul är det egentligen när det tar 10 minuter att logga in på mailen? Eller när man ska skriva rapport på 15 patienter kl 6 på morgonen och datorn inte fungerar?

Me No Like!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha du är bara för härlig=)



kram

2008-11-25 @ 15:59:31
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback