Ny lägenhet tack!

Suck... alla dessa inredningsprogram! Man blir ju så grymt sugen att göra om här hemma!! Har bott lite drygt två år i min lilla lägenhet nu och trivs så otroligt bra. Hade precis bestämt mig för att bo kvar här ett tag till, men så dyker det upp ett brev en dag - hyreshöjning. IGEN!! Tredje gången på två år. Hallå TimråBo, vill ni inte ha några hyresgäster kvar eller? Så nu har tankarna på ny lägenhet dykt upp igen... Jobbigt...

Har du en billig och bra lägenhet till salu, gärna i Haga-området - call me!!

Just de, har ju inte gett min resumé av helgen i Umeå än... Alltid kul att komma till Björkarnas stad. Det känns liksom lite som hemma, även om det börjar vara några år sedan det var mitt hem nu. Helgen kan väl sammanfattas såhär:
Antal go'fika: många
Antal shoppingrundor: 2
Antal fastkörningar: 1
Antal besök i kyrkan: 2 (+ julkonserterna såklart)
Antal nätter på luftmadrass: 3
Antal julkonserter: 2 (+ ett genrep)
Antal nya bekantskaper: några
Antal julklappar inhandlade: tror att det blev de sista små paketen faktiskt
Antal härliga skratt med goda vänner: massor!!

        
Bidrag till pepparkakshus-SM, trubadurhörnan på Smäck (påminner fakiskt lite om Central Perk om du frågar mig...), go'fika och en halväten Smäck-boll
     
Lillsyrran med gigantisk jullatte och en omgång Värsta språket (det blev visst en delad seger...)

     
Söndagsskolavslutning i Pingskyrkan, mysiga Frukthörnan (proppfull med praliner!) och Canela som tyckte att det var tråkigt med sällskapsspel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback