Hälsning från pappersvänderiet

Hej från hemmakontoret! Här sitter jag och vänder lite papper med en kaffekopp i handen. Inte för att jag är supersugen på kaffe, mest för att det kändes passande med lite kaffe till "kontorsjobb". Som bonus luktar det ju väldans hemtrevligt att brygga kaffe också, bara en sån sak :) Plus att jag fick en bra ursäkt att ta en kaka. Kaffe + kaka = sant, eller hur? (Vadå kaka, undrar ni? Det står ju ett äpple där! Ja, jo, men man vill ju att det ska se lite sådär nyttigt ut... Och till mitt försvar har jag faktiskt tryckt i mig äpplet också ;))
 
Att över huvud taget ha en liten pappersjobbs-pyssel-plats är ju otroligt I-lands-lyxigt, love it! Vad maken pysslar med här på "kontoret" ser ni till höger i bild. Lego... (kan väl förtydliga att nagellacket är mitt dock).
 
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback