Nygammalt

Visst är det skönt att man ibland kan ha helt fel. Nu sitter jag ju här i den nygamla, lite läskiga, avdelningen och vet ni vad - den är inte så läskig nu när det flyttat in ett gäng patienter. Just nu är det ganska lugnt och tyst här (just därför törs jag klicka in här en stund). Och jag har ju faktiskt ett fönster här vid skrivbordet, bara en sån sak! Lite kontakt med världen utanför känns ju trevligt. Borde lära mig att inte se allt nytt så negativt!

Och apropå världen utanför. Det snöade där ute ikväll. Ett kortvarigt sådant men ändå ett riktigt snöfall men riktiga, vita flingor. Årets första!! Nog för att jag uppskattat en lång, varm, och väldigt grådyster höst, så är lite snö välkommet. Bra där :)
 
Och apropå bra... Ett stort GRATTIS till min braiga syster!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback