Uppdatering från cellen

Jag som gruvade mig för den här Ume-trippen. Ska det vara så här kanske jag till och med kommer längta till nästa resa :)
 
Unnade mig middag från Café Göteborg idag igen (mer geléhallon!). Inga diskberg eller dammråttor som pockar på uppmärksamheten, bara jag och datorn (och Jesus såklart!) i ett tyst och lugnt litet rum. Bara lite slammer från celldörrarna nu och då, som en påminnelse om att jag inte är helt ensam här. Så lugnt att jag till och med (frivilligt) tänker plugga någon timme till innan John Blund dyker upp.
 
Men men, man måste väl få unna sig något gott efter en dag med kvalitativ metod, så man orkar en kommande dag med kvantitativ metod (nervcellerna i hjärnan kommer slagit dubbelknut på sig själva efter morgondagen, allt sånt här verkar jag ha förträngt). Och man kan ju alltid leva på uppstekt gröt resten av månaden, det är ju... eh... gott? Eller hur älskling? ;)
 
Fast det förstås. Lugn och ro och goda geléhallon i all ära, men det ska bli skönt att slippa dela toalett och dusch med x antal andra. Och så saknar jag min fina make såklart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback