En hälsning från cellen

Bokstavligen från cellen. Sitter nämligen i min cell på Hotell gamla fängelset i Umeå och njuter över att ha en dator som klarar trådlöst internet. Kontakt med omvärlden och möjlighet att fördriva tid med program på "play" - lyx när TV saknas och cellen är... cellaktig... Lite märklig känsla att bo här och veta att folk verkligen "bott" här tidigare. Inlåsta...

Kan verkligen rekommendera Café Göteborg som ligger bredvid fängelset. Supermysigt. Och till salladen idag fick jag, till min förvåning, en liten burk geléhallon! Pluspoäng för den :) Inte så GI, men väldigt uppskattat av en sockerråtta som jag.

Så. Nu är det bara att ladda om för nästa kurs och försöka stupa i säng tidigt. En någorlunda pigg hjärna kommer behövas för att hänga med när det drar igång imorgon: Metodik och mätmetoder. Hujedamig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback