Pyssel och knåp

Inläggen duggar inte precis tätt numera och det finns en enkel förklaring. Tidsbrist. Plus att jag har väääldigt mycket annat att tänka på... Jag och min älskling är nämligen mitt uppe i BRÖLLOPSPLANERANDET!! :) I augusti blir vi varandras bättre hälfter och det känns både overkligen och helt underbart bra!

(Här vill jag också passa på att säga att jag gärna skulle bjuda varenda kotte jag känner, men tyvärr, det går helt enkelt inte. Så du som känner dig lite bortglömd - du är inte bortglömd. Vi har bara inte plats. Eller råd...)

Har av andra gifta par förstått att blivande bruden oftast är den som får ta hand om allt pyssel, så jag måste ju få visa hur lyckligt lottad jag är. Jag har nämligen en blivande make som är jätteduktig på pyssel. Jämställt ska det vara! :)  






 


Kommentarer
Postat av: mosterd

Jippiiiiiii!!

2012-07-12 @ 22:07:52
Postat av: Linn

Va mysigt!! :)

2012-07-13 @ 07:17:34
Postat av: Jullan

Va roligt för er! Det är verkligen jätteroligt att gifta sig. Grattis!

2012-07-14 @ 09:56:22
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback