Tack och hej!

Årets sista dag. Tjugohundratolv. Året då allt hände. I alla fall hände väldigt mycket. Ett händelserikt år helt enkelt.
 
Ser med spänning fram emot vad tjugohundratretton har att erbjuda. Kanske får jag min magisterexamen till sommaren? Och med den en hel massa plugglös fritid? Kanske kan man fundera över ett nytt jobb? Kanske får vi lite mer sol i sommar och kanske vinner fel låt Melodifestivalen?
 
En sak är i alla fall säker. Jag hoppas att jag får ännu ett år tillsammans med världens bästa make. Och Jesus. Vad som än händer. Med maken och Jesus, då kan man klara sig genom det mesta :)
 
Nä, nu får det vara färdigpluggat för i år. Böckerna finns ju faktiskt kvar nästa år också... Dags addera lite feststämning till nyårsaftonen med lite glittrigt nagellack. Rosaglittrigt såklart!
 
Tack för i år!
färgrik fyrverkerier vektor

Kommentarer
Postat av: Jullan

Gott Nytt År! :)

2013-01-01 @ 09:04:25
URL: http://www.wildlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback