My new BFF

En ny kompis fick följa med hem från mellandagsrean (skulle ju ändå åka förbi på väg hem från jobbet, då kan man ju passa på), en bärbar kompis med tangentbord och tonvis med minneskapacitet (jämfört med min gamla kompis känns det som tonvis). Jösses vad fort det kommer gå att plugga nu när man slipper vänta en kvart på att öppna ett dokument! För att inte tala om tidsfördröjningen när man har fler än ett dokument/internetsida öppen... Eller google docs + chat i adobe - Hjälp!
 
Tror den här investeringen kommer bespara mig en hel del vredesutbrott... Och genast känner jag att det här är ju en toppeninvestering! Besparade vredesutbrott = förebygger högt blodtryck = mindre risk för stroke och hjärt-kärlsjukdom. Hur bra är inte det?! :)
 
Ett litet krux i ekvationen dock.
 
Windows åtta.
 
Jag och Windows åtta kommer inte riktigt överrens än. Appar... Varför??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback