Kidnappning... igen!

Så var det min tur. Grundlurad och med en hjärna formad som ett enda stort frågetecken blev jag hämtad med motorcykel (jag som aldrig gått i närheten av en mc!) och iväg det bar. Efter en runda med hälsoundersökningar på stan iförd... ja en hemsk outfit... via en mysig picknick och ett svettigt, men mycket, roligt danspass mot Himlabadet, en supergodmiddag och filmkväll (och lite avgasrörsfix ;P). Vilken dag!! Det var längesen jag skrattat så mycket och lite träningsvärk verkar det blivit efter danspasset... Otränad? Jag? Jaa!!

Jag har verkligen helt underbara vänner som fixat och trixat för att få ihop en fantastisk möhippe-dag, det kändes ända in i hjärteroten hörrni. TACK!

Tyvärr toppades kvällen av beskedet att min fina goa lilla Koi blivit påkörd... Koi skulle ju bli en gammal kisse tillsammans med mig och J ju! Usch... jag kommer sakna kissens klösande på fotöljen, som så gärna gosar ner sig armhålan på kvällen och som glatt skuttar fram när man ropar.

Söndagen den tolfte augusti tjugohundratolv. En dag med många känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback