Plötsligt händer det

Ungefär som med skraplotter. Plötsligt sitter man där och undrar vad som hände. Plötsligt har man skickat in alla de där bilderna för framkallning och fört över kopior till USB. Sånt där som man tänker att man ska göra, men som aldrig blir av. Skönt! Jag litar nämligen inte en sekund på min dator och skulle inte bli förvånad om det kraschade (igen). Men den här gången är jag beredd - moahaha!

Får väl tacka hockey-VM, SM-finalen i basket och el Clasico för att det blev gjort. När J tittar på sport får jag ju mer tid över till annat, och "slipper" fastna i zappingrundor framför TV:n. Väldans bra.

Nu ska bara minneskortet i kameran rensas för att göra plats för helgens äventyr... *tihi*


Så här såg det ut för två helger sedan, då sommarvärmen kom till Norrland (synd bara att kylan skulle hitta tillbaks - inatt var det minsann vitt(!) på marken):


Flygtur i vårsolen. Med löpartightsen på ;)


Blekansiktet försöker visst säga något?


Bäversafari




Gamla höjdhoppsställningen som morfar gjort åkte fram ur en mångårig källarsömn. Lillebror och J vann överlägset med sina gasellhopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback