Onsdag i ottan

God morgon sköna... eh, morgon (kommer inte på något som rimmar på morgon). Här sitter jag och väntar på att få räkna lite kiss. Eller läsa av timdiures kanske låter lite finare?

Kan glatt meddela att det numera är ljust hela nätterna (soluppgången börja skymta redan vid halv två-tiden) och jag kan inte annat än tacka Gud för sommar. Jag är kär i sommaren, det är bara så.

Näe, nu ska jag räkna lite ki... förlåt, läsa av timdiuresen och käka frukost. Och försöka komma ihåg att inte åka hem direkt efter jobbet utan stanna på medarbetarsamtal. Inte helt optimalt att ha viktigt medarbetarsamtal efter ett nattpass, då hjärnan är urkopplad. Men vad gör man inte för att slippa åka hit på ledig dag? Får väl palla upp ögonlocken med tändstickor eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback