Ögonblicksbild

Bloggar kan ju ha en tendens att bli en något tillrättalagd bild av verkligheten. Man skriver när man gjort något kul, ätit något riktigt gott eller gjort något duktigt och så blir det så där pretantiöst och fint. Så jag tänkte ge en liten ögonblicksbild av hur det ser ut hos mig precis just nu.

Jag: Sitter i pyjamas med hår som spretar åt, ja mest åt vänster faktiskt.
Äsklingen: Hockey-VM, hockey-VM, hockey-VM...
Middag: Mannagrynsgröt med äggamackor framför TV:n.
Just nu: Äter, bloggar och försöker få katten (som för övrigt väckt mig ur min sköna sömn x trehundra idag) att förstå att han inte får tigga mat! Funderar på att kolla film på datorn medans J kollar hockey... eller motionera om en stund... eller kanske inte... 

Glamoröst, eller hur?

Föresten har vi haft en toppenhelg i Barcelona (se där, nu blev det så där fint och lite åt det tillrättalagda hållet igen), men det är en annan historia :) *Barca, barca, BARCA!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback