En oväntad julklapp

Gissa om jag blev överraskad när älsklingen plötsligt drog fram ett kuvert i julas. Ett kuvert med ett kort som talade om att vi skulle ut och resa i vår. J hade nämligen vunnit en resa och lyckats undanhålla vinsten för mig tills julaftonskvällen. Sånt där händer ju liksom inte i verkligheten, så ja, jag blev super-mega-överraskad!

Efter lite fix och trix och en hel massa längtan är äntligen dags. Små lyckorusiga fjärilar fladdrar runt i maggropen, nedräkningen har börjat och inatt kliver vi på bussen mot Arlanda. Om jag bara kan bli klar med packnings förstås... Får nog ge upp mitt försök att packa klokt och endast det nödvändigaste. Lika bra att slänga ner ALLT.



Kommentarer
Postat av: Erika J

Hoppas ni har en toppenresa. KRAM.

2011-05-09 @ 09:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback