Note to self:

Min vistelse i Landet Ledig är över för i år och nu när man jobbat en vecka är semestern snart ett minne blott... Och, en liten påminnelse till mig själv när jag snart börjar klaga på att jag minsann aldrig är ledig och aldrig hinner göra något kul:

Kära Syster Slarvig. Jo då, du har varit ledig och du har haft kul . Mot slutet av semestern tyckte du att du varit ledig jättelänge och du kände dig utvilad. Solat, badat, grillat, varit lat, slagits med bromsen på Lappis, läst och lyssnat på böcker, fiskat, slipat rost... Helt enkelt en skön semester.

Just det ja, så har du spätt på sockerberoendet (och vikten - hur mycket kakor och godis kan man få i sig på fyra veckor egentligen??) och slarvat med Tjejmilen-träningen också... Ajabaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback