Så blev det fredag igen

Tänk att det kan vara så ljuvligt underbart att hoppa i säng klockan elva och vakna påföljande dag klockan nio och känna sig pigg. Underbart! Tvätten är i full gång (det mesta i sängen ska få en omgång i maskinen - skönt!), disken torkar i diskstället (istället för att mögla i diskhon) och jag har till och med lyckats ta mig ur pyjamasen i vettig tid. Ikväll kommer finaste syster och käkar tacos - det kan ju inte bli annat än en lyckad dag det här! Trots att jag jobbar skift och har "helg" mitt i veckan lite nu och då så är det ändå något speciellt med fredagar. En fredag är alltid en fredag, oavsett om det är jobbhelg eller inte.

Nä, nu är det dags att svepa sista C-vitaminen och springa ner till tvätten. Tjing tjong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback