Reklampaus

Nä nu måste jag passa på att göra lite reklam... Min fina kusin L's make H har i dagarna sparkat igång en ny websida: care of the world. En sida där man man köpa finfina saker till nedsatt pris (allt ifrån frisörbesök till en kopp kaffe eller en Harley Davidson) och där en del av pengarna dessutom går till välgörenhet. En genialisk idé tycker i alla fall jag! Ett litet tips till dig som behöver en sista-minuten-julklapp kanske?

Inte nog med det, L har ligger dessutom i startgroparna med en egen kollektion barnkläder. Ett tips till dig som har barn (har själv tjuvtittat på kollektionen så jag vet att kläderna är superfina). Kolla in Bonnie and Elliot vettja! :)

(Till L och H: tack för julmysfikat!)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket för den fina reklamen!:) Hoppas ni har en fin kväll! Gott nytt år! Kram!

2011-12-31 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback