Boktipset

Ninananininana... *Pling* Dagens boktips! Kommer ni föresten ihåg den där boktips-låten? Behövdes minsann inga flashiga intron på den tiden, lite nynnande räckte bra.

Hur som helst, det där med läsning har legat i träda ett tag och böckerna har samlats i en dammig längtar-efter-att-få-göra-hög. Men, sommartid brukar vara bra läsa-tid och så blev det! Jag och älsklingen har bland annat plöjt ljudböcker närhelst tillfälle funnits: Mankell (tyvärr en ganska trist bok), Nesbø (makabert!), Hällberg (pågår nu), Moström (kul med Sundsvallsmiljö). Under midsommarhelgen sträckläste jag även Anna Gavalda's "Tillsammans är man mindre ensam". Jösses vad bra!! Kommer inte ihåg när jag läste en så bra bok sist, helt i min smak.  Rekommenderas varmt :)

Igår kväll gav jag mig in i David Nicholls "En dag" och det verkar väldans lovande. Ännu en sån där bok som man har svårt att lägga ifrån sig. Tack E för boken, verkar som att vi har ganska liknande litteratursmak ;)

Apropå boktipset... Kanske man får lov att bjuda på lite nostalgi från 1986?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback