Ost, kex och teflon

Nu har jag äntligen hittat en diagnos för mitt dåliga kom-ihåg: teflonminne. Liksom inget som riktigt fastnar. Jättebra om man är en stekpanna. Mindre bra om man är människa.

För övrigt har vi det väldans lyxigt just nu med ost, kex och Ahlgrens. Inte ofta man får gotta till sig med sånt på jobbet! :) Men nåt kul ska man väl ha när man måste jobba årets längsta natt (vi laddar för morgondagen). Och så mycket tomplatser som vi har nu på avdelningen har vi nog inte haft sedan stan brann... Bara att njuta så länge det varar. För det kommer troligtvis ändras nu när jag i mitt oförstånd sa till medicinjouren att vi har massor med platser. Knasigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback