Läkerol med chokladsmak?

Förkylningen har släppt min kropp, tack så mycket. Bara tjock-snoret som inte vill lämna höger näsborre men annars är det prima liv. Firade återkomsten av energi i kroppen med en extra powerwalk idag. Pulsklockan fick hänga med och den la av på precis samma ställe som alltid. I frustrationen slog det mig plötsligt att det är precis i samband med att jag passerar under en kraftledning. Jamen det känns ju jättenyttigt att promenera i närheten av kraftledningar om de har sån effekt på en simpel liten pulsklocka. Jättenyttigt!

För övrigt njuter jag av en ledig kväll och vetskapen om att jag troligtvis får träffa min älskling imorrn (äntligen!). Helst skulle jag vilja sätta tänderna i en tvåhundragrams Mmmarabou mjölkchoklad också, men det enda jag hittade hemma var Läkerol. Så nu sitter jag och smaskar läkerol till söndagsfilmen. Mys. Verkligen mys.

Eller näe, läkerol fungerar inte som substitut till choklad. Inte det minsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback