Friskförklarad och renoveringssugen

Alltså, jag skulle så väldigt gärna vilja göra något drastiskt åt min lägenhet. En helrenovering. Men den får inte kosta massa pengar. Och helst inte vara för avancerad. Och så får det inte göra någon inverkan på väggar, golv och tak (eftersom det är en hyreslägenhet). Förslag mottages tacksamt!! ;)

För övrigt är mild förkylning numera mitt normaltillstånd. Lite snorig, lite killekill i halsen och lite slemhosta. Men jag har bestämt mig för att strunta i det. Jag tänker låtstas att jag är frisk för jag är en aning less på att vara förkyld nu efter fem veckor. Så länge jag slipper det där eländiga bilaterala öronlocket så är jag nöjd (årets bästa inköp: Otrivin nässpray!).


Kommentarer
Postat av: Linda

Får du inte ens måla vitt eller nåt annat neutralt? Kram

2010-10-25 @ 13:41:02
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback