Hallonmacarons

Vad gör man en måste-befriad och grå tisdag som idag? En sats hallonmacarons såklart :) Har inga förhoppningar om att det kommer lyckas och egentligen är jag inte superförtjust i macarons. Men de är ju så rackarns söta, som små pastelliga smycken! Om jag hittar kameraladdaren kommer bildbevis senare... 

För övrigt känner jag mig så rysigt hemma-pysslig idag så jag lyssnar på P4! Kanske första gången i mitt tjugosexåriga liv som jag verkligen lyssnar på P4 och ja, jo, det funkar. Man kanske kan få lite allmänbildning på köpet vettja.

Vuxenpoäng på det?

Fast nu när Christer Sjögrens ljuva stämma skrålar julsånger är det ändå dags att byta kanal en stund. Huh, där går gränsen... Jehro får stå för bakgrundsskrålet istället. Fast skivan har lite reagge-feeling kommer den alltid vara förknippad med Paris för mig. Och det passar väl alldeles ypperligt bra till macaron-tillverkningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback